pondelok 19. júna 2017

Prekvapenie z USA ?!?!

Ahoj, ahoj :) 
Dúfam že sa máte dobre a užívate si to, že nám učitelia už pomaly ale isto dávajú pokoj. Ja  teda určite a aj to je dôvod pre ktorý mám znova čas niečo napísať. 
Ako iste všetci viete, možno z rodinných skúseností alebo z rozprávania, na Slovensku bývali pred takými 40-timi rokmi časy, kedy strááášne veľa Slovákov odišlo do zahraničia za prácou a väčšina tam aj ostala žiť, neskôr už s novým alebo dvojitým občianstvom. Jednou z nich  bola aj Agatha Horak. S ktorou som sa po dlhom čase spojila. Je super môcť sa porozprávať s človekom, ktorý žije v diametrálne odlišnom svete ako je ten váš a spoznať tak výhody aj nevýhody života v cudzine. Jeden taký "chat" alebo rozhovor je 100 krát hodnotnejší, než všetky tie reportáže a články o USA, ktoré vidíte na internete. Jedným z benefitov našej konverzácie bol aj balíček, ktorý mi Agatha poslala. Balíček bol plný amerických sladkostí ktoré teraz fičia. Balíček sme otvorili na hodine angličtiny a spravili sme si akúsi triednu ochutnávku, aby sme mohli zhodnotiť, ako to s tými americkými sladkosťami naozaj je. 
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt usa socha slobodyVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt hugs and kisses chocolatesPoviem vám, nič z toho sa nevyrovná Horalkam či Milka čokoláde. Po otvorení balíka ste mali pocit že ste vstúpili do Charlieho továrne na čokoládu. Všetko krásne voňalo kakaom a orieškami. Tento pocit ma však náhle opustil, keď som zistila, že všetky sladkosti chutia rovnako. Všetky, bez ohľadu na percento kakaa, mali rovnako nahorkastú chuť. Všetci v skupine sme sa zhodli že chutia akosi umelo a nijak zvlášť výrazne. V čokoláde, ktorá bola plnená Salted Caramelom (áno má byť slaný) bolo toľko tej soli že som si musela vyplachovať ústa a aj tak som ju cítila. Balíček ale obsahoval aj MaM´s cukríky, ktoré všetci poznáme aj u nás, takže tie boli v pohode. Najviac mi asi chutili mini čokoládky Hugs and kisses. Klasickou mliečnou čokoládou sa predsa nedá nič pokaziť. 😃 Takýto bol teda záver našej ochutnávky. Agi teda ďakujeme a v najbližšom možnom termíne jej pošleme aj niečo Slovenské. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára