sobota 13. augusta 2016

Joy

Ahoj :) Som bloggerka Cameron a toto je môj tretí blog. Áno možno je to trocha divné no takto sa mi to páči. Prvý z mojich blogov a moja najväčšia priorita je blog Book, thought, dream. Je to knižný blog. Druhý je blog Lessons with Cameron a to je v podstate moja "zberňa" materiálov do školy, ktoré som vám a všetkým ostatným ktorý to potrebujú poskytla, pretože mne ich už nebolo treba. Takže ak vám treba nejaká prezentácia alebo typ do školy stačí tam zájsť :) Stále mi chýbalo také to miestečko pre všetko (pre seba) tak reku založím ďalší, taký môj osobný blogík :) Som veselá kopa, takže preto ten názov ;) Bude to taký osobný, veselý blog pre všetko a občas aj nejaká tá recenzia či haul alebo giveaway :) Počúvam a čítam kadejaké rady pre blogerov, že osobné blogy nechce nikto čítať a že nad tým každý len ohrnie nosom a surfuje ďalej. No čo už, možno sa niekto chytí. Som totižto optimista, veľký snílek a flegmatik. Dúfam že vás zaujmem. ;)  Pre tých čo ma nepoznajú, moje reálne meno je Michaela a milujem knihy. Dominantou môjho loga je vlk, pretože pre mňa je vlk jedným z hlavných predstaviteľov fantasy a tiež je to moje obľúbené zviera :) Hodím vám sem aj moju vizitku, takže ak budete mať nejakú pripomienku alebo nápad na článok tak sem s ním :) Občas niečo pridám aj na instagram a dokonca som bola taká šikovná že som vytvorila stránku aj na  Facebooku. Ak by ste mali niečo naozaj bombové, niečo čo nepočká alebo nebodaj návrh na spoluprácu tak mi pokojne napíšte :) 
 -Lots of Love. Cameron- 









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára