sobota 27. augusta 2016

Na potulkách mestom alebo fotenie bez foťáka

Už nejaký čas pracujem v kníhkupectve Martinus v Lučenci a neviem si to vynachváliť. Skvelé kolegyne a šéfka tiež. Milujem knižnice a kníhkupectvá a poviem vám že pracovať v kníhkupectve ako je Martinus je doslova splnený sen.
Samozrejme  nezabúdam na svoje blogerské povinnosti. Včera sme sa s kamarátkou a blogerkou Zuzkou vybrali nafotiť jej nový lookbook do Lučenského parku. Poznáte tieto beauty blogerky  :) Ja asi ostanem pri knihách :)


 Tak ma teda Zuzička prišla vyzdvihnúť do roboty a hneď sme si to namierili do parku. Čakalo nás milé prekvapenie v podobe vyrezávaných drevených sôch v podobe rôznych rozprávkových bytostí. Kto tam už bol tak mi určite dá za pravdu ak poviem že je to nádherné miesto. Taký pekný kúsok prírody tak blízko mesta. Aj keď pre mňa nie je príroda žiadnou novinkou kedže sa každý deň budím v doline medzi tými najkrajšími lesmi a lúkami.


Možno si poviete že by ste nechceli žiť na vidieku, ved je to taký zapadákov, nič tam nieje a nič sa tam nedá robiť. No opak je pravdou a ja si užívam každý deň v tomto kúsku raja. Slovensko je samo o sebe krásna krajina a určite by som nemenila. Boli pre mňa hotové muky keď som si musela zvyknúť na každodennú realitu v meste kvôli strednej škole. A na tomto článku môžete vidieť, aké je jednoduché odísť od témy :) Vrátim sa teda k pointe. Fotenie lookbooku sme mali naplánované no samozrejme keby sa niečo nepokazilo asi by to nebolo ono :) Zuzana mi hneď po príchode oznámila že zabudla foťák doma, takže sme celý lookbook nafotili na môj mobil. Takže kvalita fotiek "úžasná" no aspoň sme sa nasmiali. Samozrejme na nás všetci návštevníci parku čumeli no to nám nevadilo. Cestou domov sme sa zastavili pri synagóge, kde sa moja duša hladná po starej architektúre do sýtosti vynadívala na tú krásu. Tiež sme si povedali že si dáme náš historicky prvý bubletea a spravíme si s ním tzv. trápne fotky. Tak podarilo sa no samotný nápoj nestál za veľa :) Za veľa peňazí málo muziky :) No aspoň máme trápne fotky :)












 








-CAMERON-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára