piatok 30. júna 2017

Moje plány na leto ??

Zdravím všetkých študentov aj neštudentov, čo sa tešia na leto tak ako ja! Neteším sa ani tak na teplo (neznášam vysoké teploty), ale skôr na to množstvo voľného času. Ak ma sledujete na instagrame, mohli ste si všimnúť, že pracujem v kníhkupectve Martinus, takže moje leto nebude len o 24 hodinovom vylehúvaní v posteli. Veľa času plánujem venovať najmä práci. Je to práca ako každá iná, to znamená že si na plecia beriete určitú dávku zodpovednosti a všetkého, čo k tomu patrí, no mňa práca kníhkupca napĺňa, preto ju beriem skôr ako záľubu, než ako prácu.
Iste všetci viete, že ako študenti môžeme cestovať vlakom zadarmo. Teda som sa rozhodla, že túto možnosť využijem, unesiem pár kamošiek, a pôjdem sa pozrieť na miesta, ktoré ma nikdy neomrzia. Napr. kaštieľ v Betliari či Banská Štiavnica. Ako pravý Martinusák by som si tiež chcela dať menšiu "tour" po našich kamenných kníhkupectvách. Návštevy kníhkupectiev sú pre každého milovníka kníh rovnako úžasné, ako bol pre Alicu pád do krajiny zázrakov. Ibaže my samozrejme neskočíme do zajačej nory 😉 
Snažím sa prázdninové voľno rozvrhnúť tak, aby mi ostal čas najmä na činnosti, ktoré nemôžem robiť počas školy pre nedostatok času. Som človek, ktorý sa rád učí nové veci (okrem vzorcov z fyziky), takže by som si cez prázdniny chcela vyskúšať niečo ako učenia sa totálne cudzieho a mne zatiaľ neznámeho jazyka. V poslednej dobe mi veľmi sadla Turečtina a Nórčina. Ako s tým plánujem začať vám prezradím v ďalšom článku. ☺ 
Nie som veľký talent na varenie ale chcela by som vyskúšať pár zahraničných receptov ako napríklad Turecká baklava či borek.
A samozrejme, ako je už zrejme všetkým jasné, všetok zvyšný čas sa budem snažiť čítať a písať pre vás články. 
P.S.: Pár ľudí sa ma pýtalo, či budem blogovať aj o kozmetike. Pre tých, ktorý to o mne nevedia, som zásadne proti dekoratívnej kozmetike! Nelíčim sa vôbec, keď aj áno tak len na výnimočné príležitosti. Blogovať budem o prírodnej kozmetike, ktorá nijak nezasahuje do prirodzenosti každého z nás! Ďakujem za pochopenie 😊 Prajem krásne leto ! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára